INTERREG IIIA

LJUDEVIT GAJ ÁLTALÁNOS ISKOLA, OSIJEK

Az iskola küldetése

- boldog, elégedett és muvelt gyermek

- nyitottság a tanulóra, szükségletei és problémái megértése

- felkészültség és nyitottság az újra, jobbra

- A „ Ljudevit Gaj ” Általános Iskola 1961 -ben épült 12 tanteremmel és kiszolgáló helyiségekkel,

az északi szárnyát pedig 1962 -ben építették hozzá .

- Az 1970./71. tanévben készült el a tornaterem .

Büszkék vagyunk

... a tanulók és tanárok kiváló együttmuködésére az oktatásban és a tanórán kívüli tevékenységek, projektek, tanulmányi kirándulások során.

- a sikeres tanórán kívüli munkára,

- az iskola lapjára a “ Danica”- ra és újságíró szakkörünkre a “ Danicice”- ra,

- az országos bajnok táncosainkra,

- arra, hogy gyakorlóiskolája vagyunk a Bölcsészettudományi Kar horvát és angol nyelv, valamint

matematika szakos hallgatóinak.

Sajátos nevelési igényu tanulók integrált osztályai

A tanulók 6%-a

A normál iskolarendszerben lehetséges modellek a sajátos nevelési igényu tanulók iskolai nevelésére, oktatására:

- individualizációs modell szerint,

- hozzáigazított program szerint,

- sajátos program szerinti oktatás.

Integráció

Teljes

A tanulók az “anyaosztályban” vannak, hozzáigazított programmal, inividualizációs modell szerint tanulnak.

Részleges

Külön osztályban vannak a tanulók, a nevelési és készségtárgyak óráin az “anyaosztályban” integráltan vesznek részt.

Az integráció célja a gyerekek bekapcsolása a korosztályos csoportba.

Egyesületek

- Idem” (Megyek) – a sajátos nevelési igényu gyerekekért

- “Marko Svrtan” - az alkotó és kreatív gyerekekért és fiatalokért

- Az egyesületeknek rendszeres alkotómuhelyeik muködnek a város és megye gyermekei, fiataljai

számára, de országos szinten is, az egész tanév és a szünetek idején is.